Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 18 ביקורות
×
סוגי מקדחות בטון - בולדוזר פיתוח - עבודות תשתית ועפר

סוגי מקדחות בטון

חברת בולדוזר פיתוח מבצעת את כל סוגי קידוחי הבטון באמצעות כל סוגי מקדחות הבטון. ברשות החברה ציוד מקצועי מתקדם והיא מעסיקה צוות עובדים איכותי ומיומן, אשר יבצע את העבודה בצורה מדויקת שמתאימה לכל דרישותיכם.

קידוח בבטון מתחיל במקדחת בטון איכותית

כשרוצים לבצע קידוחי בטון מדויקים העונים על כל דרישות הלקוח וממלאים את תפקידם על הצד הטוב ביותר, חשוב מאוד לעשות שימוש במקדחות בטון איכותיות. שימוש במקדחות המיוצרות על פי כל דרישות התקן מבחינת איכות ובטיחות מאפשר ליצור קידוחים בסטנדרטים גבוהים, ולכן יש משמעות אדירה לביצוע כל עבודה בעזרת הציוד המתאים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מקדחות בטון:

סוגי מקדחות בטון:

מקדחי יהלום: מקדחות מתקדמות בהן המקדח עצמו משולב בשבבי יהלום – החומר הקשה ביותר הקיים בטבע אשר מסוגל לחדור גם בטון. השימוש במקדחים בטכנולוגיה זאת מתבצע בדרך כלל לטובת קידוחי בטון מורכבים יותר בקירות בטון, לרבות יצירת פתחים לחלונות ולדלתות, יצירת מעברי צנרת ועוד.
מכונות קידוח: חברות המבצעות עבודות קידוח בטון מקצועיות עושות הרבה פעמים שימוש במכונות קידוח גדולות. מכונות אלה הן עצמתיות במיוחד – וישנן בהן כאלה בעלות הספק מנוע של 2,500 ואט ומהירות סיבוב של 450 סל"ד. הן מיועדות לביצוע עבודות קידוח מורכבות, לרבות יצירת תעלות לתשתיות מים, יצירת מקום למעברי צנרת מים וביוב בבתים ובחצרות, יצירת מעבר לתשתית של מייבש כביסה, יצירת הכנה להתקנת תשתיות חשמל, יצירת הכנה להתקנת גופי תאורה ועוד.
מקדח "7: מקדחה חזקה במיוחד באורך של 150 מ"מ, המסוגלת לבצע קידוח בטון בעומק של עד 100 מ"מ ובעובי של 7 מ"מ. מיועדת לביצוע מגוון רחב של עבודות בטון, לרבות יצירת מפתחים לחלונות ולדלתות ועוד. מקדח "7 יכול לשמש גם אנשים פרטיים ולא רק מומחים בקידוח בטון.

 

עבודות קידוח בבטון עם החברה המובילה

אנחנו בחברת בולדוזר פיתוח מחזיקים במגוון מקדחות בטון, תוך התאמה מדויקת של ציוד הקידוח לסוג הקידוח המבוקש. אנו מבצעים את כל עבודות הקידוח תוך הקפדה על היצמדות לתכנית העבודה, על ביצוע קידוח בטון מדויק ועל השארת שטח נקי בתום העבודה.

לקבלת מידע נוסף אודות עבודות קידוח הבטון שאנחנו מבצעים ולהזמנת עבודה או לחלופין להשכרת כלי עבודה
צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר. נשמח לעמוד לשירותכם.

מחפשים ניסור בטון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
תוכן עניינים
כתבות בנושא